۹ پاسخ

قرص آسپرین به طور کلی مصرفش در بارداری خوب نیست و فقط کسایی که مشکل دارن میخورن. من تو بارداری اولم چون مشکل شریان رحمی داشتم بهم دادن. لزومی نداره همه مصرف کنن. برای کسایی که خطر مسمومیت بارداری دارن تجویز میشه

من میخورم

من شبی دوتا یکماهی هست میخورم

منم میخورم به وزن مربوطه مگه منم ۸۰ کیلو ام

من از قبل اقدام به بارداری دکتر گفت بخور غلظت خونم بالاست الان که باردار شدم گفته روزی دوتا قرص آ اس آ بخورم

من میخورم

از دیروز آب از واژنم چند قطره میاد لباس زیرمو خیس میکنه به نظرتون طبیعیه پونزده هفته ام یا مشکلی هست کسی اینطوری میشه؟

منم میخورم

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی هفته پانزدهم بارداری
مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری