كيا تو بارداري قهوه ميخورن؟

۸ پاسخ

تا ۲۰۰ میلی گرم مجازه

دکترم گفت روزی یه شات اشکال نداره بیشتر نخور

ضرر داره نخور کافئین برای بچه خوب نی

من میخورم 🤦🏻‍♀️روزی یه شات همم میگن بده و نخور

من قبلا روزی حداقل یه شات میخورم از وقتی حامله شدم ویار گرفتم از بوی قهوه بدم میاد حتی نسکافه از بوش بدم میاد😩🤦🏻

من دوسه روزی یبار گاپوچینو میخورم بدون اجاژع شوهرم🤣🤣وقتی گفتم براش خوب‌نیست نمیزاره

من میخورم

بیقرار میشه نی نی

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی هفته چهاردهم بارداری