۷ پاسخ

منم حساسیت دارم ولی هیچی نمیخورم

بهتره نخوری

من خوردم

اره عزیزم میتونی یدونه بخوری
من خودم ب خاطر حساسیت خوردم

منم دارم و خیلیییی اذیت میشم ولی چیزی نخوردم مجبور ب تحملیم 😑

منم دارم ولی هیچی نخوردم تا الان

منم حساسیت دارم الان دو ماهه صبح ها ابریزش بینی شدید و عطسه می‌کنم ولی چیزی نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری