ارده و شیره کیا میخورن تو بارداری دوهفته من میشه ؟؟

۹ پاسخ

منم زیاد خوردم اوایل بارداریم
بعدتر ها دیدم ارده و کنجد حالت پریوداور دارن
توی خوردنش زیاده روی نکن

در هفته دو سه بار میخورم

من دوسه روز پیش همراه سه تا دونه خرما خوردم

من حلوا شکری زیاد خوردم ولی ارده شیره دوس ندارم بعید میدونم چیزی بشه شاید حتی مفیدم باشه باز مطمئن شو بعد بخور

منم گاهی میخورم کمش اشکالی نداره

منم خوردم زیاد نخوردم

چند روزه هوس کردم اما نمیدونم خوبه یا نه

من هر روز میخورم عاشقشم

من در هفته یه بار ارده شیره میخورم چیزیمم نشده

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
جوجه جوجه قصد بارداری
مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری