بچها اهواز چ دکتری سونوی ntجنسیت حدس میزنه

۴ پاسخ

شمالی زاده نبش کیان هم عالیه

انبیایی

فقط حتما ۱۲ هفته باشی. بهتره کا ۱۲ و چند روز بری

انبایی عااالیه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان لیمو ترش مامان لیمو ترش ۱ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دیانا خانم مامان دیانا خانم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته هفدهم بارداری
مامان نی‌نی ناز🐣 مامان نی‌نی ناز🐣 هفته شانزدهم بارداری