مامانا پدی لاکت برای چیه؟

۶ پاسخ

نفخ و کولیک

سلام تا کی باید پدی لاکت بخورن

چندتا کاربرد داره از سه تاباکتری مفیدتشکیل شده. براکولیک برا رفلاکس واسهال و..

برای کولیک و دل درد بچه

تنظیم گوارش
اسهال باشه سفت می‌کنه
سفت باشه روان می‌کنه

تنظیم کننده روده

سوال های مرتبط

مامان هیلدا مامان هیلدا ۱ سالگی
مامان جان جانان مامان جان جانان ۱۲ ماهگی
مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی