۳ پاسخ

فقط سه ماه اول بارداری ازادی رو کمر بخوابی وارد سه ماه دوم و سوم بشی باید به پهلو چپ بخوابی تا خون رسانی به جنین مختل نشه
من از همین الان خسته شدم اونقد به پهلو چپ خوابیدم خسته کنندس بزور میخابم😩

طاق باز تا20هفته ولی قبلش نخوابی تاعادت کنی

تاهمون۱۳هفته

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نونو مامان نونو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان ♡°•دِلسـا •°♡ مامان ♡°•دِلسـا •°♡ ۶ ماهگی