۵ پاسخ

شرلاک جز اینکه مواد نگهدارنده و قند مصنوعی داره هیچ فایده ای برای بچه نداره. میلش هم به سمت شیرینیجات میبره

اره من میدم تاثیر داشته حالا نمیدونم از شیرش بوده یا این اپتامیل میخوره

منم اوایل هفت ماهگی یه قوطی گرفتم زیادعلاقه نداشت کمی میخوردنصف کمترقوطی دادم بقیه اش ریختم دوردیگه هم نخریدم

منم شروع کردم دارم مبدم
روزی دوپیمانه بیشتر نمیخوره
ولی داروخونه میگف خیلی تاثیرداره

برای پسرمنک هیچ اثری نداشت

سوال های مرتبط

مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان Sonn مامان Sonn ۱ سالگی
مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی