خانوما تو هفته من جیگر ضرر داذه باز؟

۱۳ پاسخ

فکر کنم سه ماهه اول اصلا نباید بخوری بعدشم در حد یکی دو تیکه کوچیک اشکال نداره

تو این هفته ها میگن مشکلی نداره من از اولش نخوردم ولی چند هفته پیش یه سیخ خوردم
هم دکترم هم بهداشت گفت مشکلی نداره

من خوردم عزیزم ۳.۴ باری فک کنم در حد کم و ماهی یکبار اشکال نداره

ن بابا من الان میخورم اما در حد کم خداروشکر مشکلی پیش نیامده

من ک چندبارخوردم توحاملگی ولی تعدادزیاد نخور

نه من میخورم

کم بخور
من خوردم شکرخدا مشکلی نبود

میگن تا بعد زایمانم چند ماه نمیشه بخوری
تو حاملگی هم خیلی هوس کردی یه سیخ بخوز

نه عزیزم

نه عزیزم بخور نوش جان
سه ماهه اول خطر داره فقط

جیگر به خاطر ویتامین ای زیادی که داره مضره ولی خوردن چنتا دونه که ضرر نداره خواهرم میگفت تو هردوتا بچه هاش از اول تا آخر خورده خداروشکر چیزی ام نشده

هفته ای یکی دوبار اشکال نداره از سه ماهه دوم مشکلی نداره

کم بخور ضررنداره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 ۱ ماهگی