شیرخشک شماره یک تا کی باید بدیم؟

۵ پاسخ

یعنی آخر پنح ماه اول شیش ماه
یا اهر شبش ماه اول هفت ماه توش موندم یادم رفته سه تاهم بزرگ کردم
سومی شیر خشکی

iپشت قوطی زده تا ۶ ماه

تا شش ماه هست رو قوطیش نوشته

۶ماهگی

شش

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی