مامانا لطفا بگین واسه سرفه چ خبه بدم ب بچم؟؟ 😣🙏🙏🙏

۳ پاسخ

عزیزم اگر سرفه زیاد میکنی احتمال این که ریه هایش حساس شده باشه رو داره. ببر دکتر. برا پسر من اسپری نوشت. خداروشکر. خیلی بهتر شد

چند وقتشه عزیزم؟
به دانه خیلی خوبه چنتا دونه بریز تو استکان روش آبجوش بریز بزار چند دقیقه تا ولرم بشه غلیظ میشه آبش بعد بده بخوره
آزیترومایسین هم عالیه من همیشه ب پسرم میدم

درخواست دوستی میدین؟ من درخواستام پره

سوال های مرتبط

مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی
مامان گلابی 🌙🎀🌸 مامان گلابی 🌙🎀🌸 ۹ ماهگی
مامان ملکا و تودلی مامان ملکا و تودلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری