مامانا وزن بچم ۲۴۷ بود با سرویکس ۳۶ خبه؟؟؟

۵ پاسخ

عالیه سرویکستم اگه واژینال این بوده ا‌ونم‌عالیه

اره عزیزم خوبه همه چی

وزنش عالیه.. سرویکستم خوبه ولی باید یه کوچو مراعات کنی کار سنگین نکن

اره خوبه عزیزم

آره جانم خوبه
بسلامتی بدنیا بیاد 🥰

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نخود مامان نخود ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌ودوم بارداری