۹ پاسخ

من عزیزم ۲۱۰ گرم بود دکترم گفت عالیع نگران نباش .ماه های اخر مهمه

من ۲۲۰بود عزیزم ک‌گفت نرماله کم‌نیست برا شما کدهایی خوبه

من ۲۰۰

من ۱۷ هفته ۲ روز ۱۹۰ گرم بودم

اصلا مقایسه نکن مگه همین الانش همه ما تو یه قد و یه وزنیم ک جنینامونم باشن

برا من ۱۹۰ بود

خوبه ماشاالله . آریا ۱۸ هفته ۲۱۵ گرم بود

خوبه. برا من ۲۶۰ بود.یا ۲۴۰دقیق یادم نیست. و اینک اصلا تو این هفته وزن مهم نیست.کلا محدوده ۲۰۰ عالیه

عزیزم شما خودتو با کسی مقایسه نکن هرکسی فرق داره

سوال های مرتبط

مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان گلابی 🌙🎀🌸 مامان گلابی 🌙🎀🌸 ۹ ماهگی
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری