سلام خانما نوک سینه هام داره میترکه از درد واییی دارم میمرم

۶ پاسخ

منم سینه درد دارم و حالت تهوع بیبی چک زدم منفی بود

سلام عزیزم منم این جوری هستم خیلی درد می‌کنه زیر دلم هم تا یکم تحرک دارم درد میگیره

احتمال زیاد بارداری منم اولین علائمم حساسیت سینه بود شدید

تست بزن احتمال قوی بارداری😍

حامله ای

ازچیه بنظرتون

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه زهرا🫀🌺 مامان هدیه زهرا🫀🌺 روزهای ابتدایی تولد