۴ پاسخ

خوبه ، منم برای زایمان دکترم کپسول کرچک داد بهم

۶ هفته خوردی برای زایمان؟؟؟خدایا توبه.الان بخوری که دهانه رحمت باز میشه بچت سقط میشه.
ماه آخر اونم روز زایمان یکی دو روز قبلش مبخورن

از الان برا زایمان میخوری

سلام
خب چرا میخوری آخه
برای باز کردن روده خوبه ولی نمیدونم برا بارداری مضره یا نه.ولی نخور هرچیزی رو عزیز

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری