۴ پاسخ

منم دارم طبیعیه 🥲🥲🥲🥲🥲

تو هفته های اول طبیعیه اگر شدید نباشه

طبیعیه عزیزم

منم دارم دکترم گفت اگه دردش زیاد نیست طبیعیه چون رحم و جنین دارن جا باز میکنن

سوال های مرتبط

مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی