۸ پاسخ

من فقط امروز اینارو خودم دوختم🥰

من عكس ندارم چون خونه خودم نيستم فقط اين لحاف تشكشه كه قراره تا يكي دو هفته ديگ ب دستم برسه🥰🩵

تصویر

فعلا اينارو خريدم هنوز سرهمي واسه ليمارستان ميخوام براي لوازم سيسموني ﭘول دادم رو ﭘوش دوشك وبالش وبتو ست يه رنڱ توسي خاستم نداشتن برام بيارن واينا همينطور اوردم ن بجه اولم دختره يعده هم دارم از دخترم

تصویر

من تقریبا خریدم کامل شده😂

خودم فعلا همینا

تصویر

هیییییچ ما هم فقط عکس میبینیم 😊

به نام خدا هیچی 🤣🤣🤣

من هنوز هیچی نخریدم

سوال های مرتبط

مامان سرکلاژی🙃🐾🩷🩵 مامان سرکلاژی🙃🐾🩷🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری