۶ پاسخ

منم‌هیچی نخریدم‌🙁

من هنوز هیچی نخریدم 🙁😟

من کل خریدامو انلاین بود هنوزم نچیدم همینجور رسیدن گذاشتم داخل کشوها

قشنگم بجنب و فرز باش
شده از توخونه سفارش بده
هر روز ک‌نخری کلی ضرر کردی
قیمتا تساعدی داره بالا میره

همش تو بسته بندیه هنوز نچیدم ک عکس بدم
ولی من اول اینکارو کردم رفتم توی سایتای سیسمونی قیمتا رو بالا کردم و دیدم چ چیزایی دارن ک اصن چ چیزایی لازم دارم بعدش شروع کردم ب خرید ۸۰ درصدم انلاین گرفتم خداروشکر همشم عالی بود جنساش ب جز تخت و کمد و ساک و کریر

این عکس کمد نی نی منه😍

تصویر

سوال های مرتبط