۲ پاسخ

من خودم سرلاک جوانه گندم و سنجد میخورم.

به نظرم یکم نفخ داره ولی میتونی بخوری داروی نفخم بدی بچه

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی