سلام. این خوبه برای حالت تهوع بخورم؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من میخورم خوبه

من دکتر بهم میداد واسه تهوعم این مدل امین واسه من نساخت تاثیر نداشت شرکت حکیم گرفتم خوب بود تاثیر داشت

اره خیلی خوبه

رو من اثر نداشت اندانسترون میخوردم

دکتر برا تهوع من دمیترون داده خیلی عالیه

من خیلی خوردم هیچ تاثیری رومن نداشت

منم وقتی باردار بودم دکتر از این داده بود

سرخود هیچی نخور هیچی

بارداری اولم دکترم برام نوشت ولی بازم سوال کن و بخور
اگه تاثیر داشت روت به منم بگولطفا

دکتر داده

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان dayan👶🫀 مامان dayan👶🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه💔 مامان معجزه💔 هفته سی‌ودوم بارداری