سلام خانوما تو بارداری هندوانه بده بخوری

۹ پاسخ

من ویارم فقط هندونس😂

من ویارم اصن هندونه هس😂😂🫣

من چقد میخورم در حد انفجار

عزیزم تو بارداری همه چیز میتونی بخوری نگران نباش

اگه احساس سرماخوردگی نداری و قند نداری نه

نه چرا بد باشه من خیلی میخورم فقط بعدش کلا باید بری جلوی دستشویی بشینی😂

سلام فکر نمیکنم بازم از دکترت بپرس

زیادیش قندتو بالا میبره

سلام نه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان مهدی و ماهان❤ مامان مهدی و ماهان❤ ۶ ماهگی
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وچهارم بارداری