خانوما‌ پای مرغ توی بارداری بده بخوری

۸ پاسخ

اره بابا مقویه
تو شیشه بپز

آها خدا برات نگه داره گلم بسلامتی بدنیا بیاد

چرا بد باشه
یه چی بگم نمیدونم شماها چرا اینقدر سوسول هستین 😄😄والا من تو بارداری همه چی میخوردم مگه اینکه چیزایی ک حالمو بد میکرد ماه های اول دو تا پسر دسته گل هم دارم هنگام تولدم هر کدوم ۳و۹۰۰وزنشون بود

نه خوبه اما ماهی یکبار بخور

نه اتفاقا خوبه

ن اتفاقا خیلی هم خوبه

نه گلم بخور

نه من تاحالا کلی خوردم مقوی هم هست

سوال های مرتبط

مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان عسل مامان عسل هفته سیزدهم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته بیست‌ودوم بارداری