از کجا بفهمم بچم رفلاکس داره؟؟؟ علائمش چیع؟؟؟

۳ پاسخ

پسر من زیاد بالا میاورد، بینیش کیپ میشد زیاد، سینه اش خس خس داشت

استفراغ مکرر و شدید

مایع سبز یا زرد را تف می‌کند.

خون یا محتویات معده را که شبیه تفاله قهوه است، تف می‌کند.

به شدت بی‌حال و خواب‌آلود است.

مشکل در تنفس یا سرفه ای دارد که از بین نمی‌رود.

کاهش وزن شدید به دلیل غذا نخوردن

گریه مداوم

وجود خون در استفراغ یا مدفوع

عزیزم اینها👆
علائم رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان مسیحا و آندیا مامان مسیحا و آندیا ۱۰ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی