سلام خانوما ببخشید رفلاکس پنهان علائمش چیع؟

۱ پاسخ

دم دهنش حباب درست میشه بچه دهنشومثل حالت خوردن آدامس میجویه یه ذره بالامیاره قورتش میده موقع شیرخوردن بی تابی میکنه نمیتونه شیربخوره کم میخوره اینا علائمای پسرمن بودن

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۳ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان اریشاه مامان اریشاه ۳ ماهگی