رفلاکس پنهان خطرناکه ؟ علایمش چیه ؟

۴ پاسخ

سینموول کرد

ن بچه من داره

چيز خاصي نيست الان اكثر بچه ها دارن دكتر دارو ميده بهت به دختر من شربت فاموتيدين داد چند ماه ديگه خوب ميشه نگران نباش

نه اکثر بچه ها دارن نگران نباش شیر میدی ۱۸۰ درجه بهش شیر بده حداقل یه ربع بعد شیر نخوابونش و اینکه جای خوابشو شیب دار کن

سوال های مرتبط

مامان اریشاه مامان اریشاه ۳ ماهگی
مامان ایهان💙 مامان ایهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی