۱ پاسخ

خس خس بینی .
بی قراری
قوس کمر
بالا اوردن
دهنشونو مث حالت تهوع میکنه ولی بالا نمیاره .شیر برمیگرده تو گلوش.
زیاد عارق میزنه
گرفتگی بینی .

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 ۳ ماهگی