دختر منم زیاد بالا نمیاره فقط سه چهار بار بوده تا الان حالت پرتابی از بینیش یکی هم خس خس سینه داره
دختر من داره
اول اینکه شیر سالم بالا میاره نه پنیری
شیر در حد خیلی کم از بینی میاد بیرون حتی کمتر از یک قطره
خیلی بالا نمیاره چون شیر میمونه تو مری و بالا نمیاد میگن پنهان
خودشو جم میکنه ب عقب کمرشو تا میکنه
بادگلو زیاد میزنه
دارو خیلی اثر نداره
بهترین راهش اینه ک حتما بعد از هربار شیر دادن ایستاده نگهش دار اگه حتی مایل نبود ب حالت آروغ زدن باشه ب پشت بغلش کن حتما نگهش دار شیرش بره پایین
ب زور بهش شیر نده کم کم و با فاصله زمانی کوتاه شیر بده ک سنگینی نکنه
وقتی صداش درمیاد حالا تو خواب یا بیداری حتما سریع چک کن ک شیر تو گلوش نپره
خیلی سخت نیست مثل کولیک اذیت نداره
الهی بگردم دخترم تا میزارم زمین بخوابه انقد به خودش میپیچه و هس قوس و کش میده خودشو همینجوری چشاش هی باز بسته میشه نمیتونه بخوابه 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.