مامانای ک بچتون رفلاکس داره علائمش چیه؟ی

۲ پاسخ

رفلاکس تا دلت بخواد علائم داره
اصلی ترینش بالا اوردن شیر هستش
بعد از اون خس خس سینه ، مقاومت بچه برای گرفتن سرشیشه یا سینه حتی وقتی گرسنه هست ، گریه و بی قراری ، عوق زدن ، زیاد بلند کردن کمر و...

اگه دهنش کف میکنه و سینه س خس خس میکنه و دهنشو تو خواب مث حالتی که ادامس بجویی تکون میده رفلاکس پنهان عه

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی