نوزادی که رفلاکس داره علائمش چیه

۳ پاسخ

انگار ک معده ترش میکنه میاد بالا تو گلوش اینجوری میشه این رفلاکس پنهانه ولی رفلاکس ب صورت جهشی شیرو بالامیاره

دهنش مزه مزه میکنی ب حالت مثلاً بدش میاد موقعع شیر خوردن سرشو همش عقب می‌بره سنینش خس خس می‌کنه دماغش کیپ میشه

نگو نگو دلم خونه سر این رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 ۳ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان اریشاه مامان اریشاه ۳ ماهگی