مادرایی که نوزادتون رفلاکس معده داره علائمش چیه

۲ پاسخ

خس خس سینه داره از وقتی به دنیا اومده
سکسکسه هم بعضی وقتا میکنه
موقع آروغ هم هرچند روز بالا میاره هرچی خورده رو

خس خس سینه
بالا آوردن موقع آروغ زدن و سکسکه کردن

سوال های مرتبط

مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان اریشاه مامان اریشاه ۳ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۱ ماهگی