۱ پاسخ

عزیزم برگشت شیر رفلاکس..باید بعد شیر دهی آروغ که گرفتی یه ربع بیست دقیقه بچه ایستاده بغل کنی تا علائم رفلاکس کم بشه

سوال های مرتبط

مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان اریشاه مامان اریشاه ۳ ماهگی
مامان دلانا🐣 مامان دلانا🐣 روزهای ابتدایی تولد