کسایی که بچشو رفلاکس داره علائمش چیه؟

۳ پاسخ

بالااوردن شدید😐🙃
فرش روفرشی مبل همه جا پر از استفراغه🥲🥴😅

بد قلق و بدخواب -کف و اب دهن زیاد-خس خس گلو-سرفه -تنگی نفس (بد نفس کشیدن)-بالا اوردن (اگر تمام این علائم و داشته باشه بالا نیاره رفلاکس پنهانه)

بد قلقلی. آب دهان شو میده بیرون. همش کش میاره بدن شو. خس خس سینه.

سوال های مرتبط

مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 ۳ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی