۵ پاسخ

هشت ساعت

دکتر ب من گفت ناشتایی نیاز نداره بدون ناشتایی ازمایش دادم

بابا نیاز ب ناشتا نیس.هرموقع بدی اوکیه

شب قبل از ساعت ۹ به بعد چیزی نباید بخوری
فقط میتونی آب بخوری

من هشت ساعت ناشتا بودم

سوال های مرتبط

مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلوچه ها مامان آلوچه ها هفته یازدهم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته سی‌ام بارداری