۳ پاسخ

سلام میشه کمکم کنید من بعد از عید باید برم سرکار نمیتونم به دخترم شیر بدم باید شیر خشک بخوره هرکاری میکنم نمیخوره یکم میخوره ول میکنه اول نان دادم بهش الان دارم آپتامیل میدم شیشه شیرش هم اونت هست ممنون میشم کمکم کنید

من بیبی لند واسه بچه ام اول خریده بودم که خیلی شیر ازش میومد بچه هی احساس حفگی بهش دست میداد دیگه اونت خریدم عالیه خداروشکر

اونت بگیر عالیه

سوال های مرتبط