امروز ای یو ای کردم زودترین زمان کیه واسه تست زدن؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم ای یو ای درد داشت؟

ببین قلبم تو چون در کنار آی یو آی رابطه هم داری مثلا شاید رابطه جنسیت بگیره خب بنظرم تا موعدت نا امید نشو

منم ای یو ای کردم چهارده روز بعدش میرم آزمایش یعنی دوشنبه میرم

عجله نکن

۱۲ روز بعدش انشالله جواب بگیری

باجه هله دوز بیراز😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 هفته نهم بارداری