دوستان زود تر زمان برای تست زدن کیه دیروز ای یو ای کردم

۴ پاسخ

۱۴ روز بعد از لقا فکر کنم

بسلامتی ایوای کردی عزیزم انشالله خبر بارداری تو بدی بهمون و ذوق کنیم 😍
عجله نکن و بهش اصلا فکر نکن سرتو‌ مشغول کن
بذار از موعدت بگذره بعد تست بزن

منم ایو ای کردم ۱۴ روز بعد ازمایش دادم منفی بود ولی پریود نشدم باردار بودم زود نزن اصلا

۱۴روز بعد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 هفته نهم بارداری