۱۴ روز بعد از لقا فکر کنم
بسلامتی ایوای کردی عزیزم انشالله خبر بارداری تو بدی بهمون و ذوق کنیم 😍
عجله نکن و بهش اصلا فکر نکن سرتو مشغول کن
بذار از موعدت بگذره بعد تست بزن
منم ایو ای کردم ۱۴ روز بعد ازمایش دادم منفی بود ولی پریود نشدم باردار بودم زود نزن اصلا
۱۴روز بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.