تب دخترم گرفتم اینقدر بود آیا تب داره

تصویر
۳ پاسخ

نه 37نیم به بالا تبه

نه عزیزم

نه بابا تا ۳۷/۵تب نیست. دختر من همیشه کله ش ۳۷/۲

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۱۰ ماهگی
مامان دلساکوچولو مامان دلساکوچولو ۱ سالگی