درمان سرما خوردگی حاملگی

۳ پاسخ

خانما من سرماخوردم سینم عفونت کرده رفتم دکتر کلی امپول سرم داد واس بچه ضرر نداسته باش نگرانم

منم سرماخوردم خیلی بدن درد دارم قرص نخوردم

برو دکتر بهت سرمی چیزی بده ولی بهش بگو بارداری
قرصم استامینیفن ساده میدن
به من ستریزنم داد گفت روزی یکی میتونی بخوری ولی ترجیحا ۵ روز بیشتر نخور
و همینطور اموکسی هم داد اونم گفت ترجیحا نخور😂

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان جوجو علی 💙😍😘 مامان جوجو علی 💙😍😘 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شدم مامان شدم ۴ ماهگی
بابای محمد بابای محمد روزهای ابتدایی تولد
بابای جهان بابای جهان ۶ ماهگی
مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته بیست‌وچهارم بارداری