بچه از چند ماهگی میشینه تو بغلتون؟؟

۶ پاسخ

من الان کم کم مینشونمش تو بغلم
اشکالی نداره

دکترش گفت از۶ بذار بشینه منم انجام دادم قبلش حالت لم دادن میذاشتمش

حالا یه سریا میگن همینم اشتباهه والا پسر منم فقط باید بشینه تو بغل

میگن باید از چهار ماهگی تا۶ماهگی کم کم بنشونین که بتونه تو ۶ماهگی مستقل بشینه

نزدیک چهارماهش شد که هی خودشو بلند میکرد من نشوندم البته نه صاف تکیه میدم به خودم

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان Karen مامان Karen ۱ سالگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان فندقم🤎🦫 مامان فندقم🤎🦫 ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۵ ماهگی