خانما حبوبات ازکی میتونیم به بچهابدیم

۲ پاسخ

از ۷ ماهگی فقط عدس و لوبیا میشه داد البته‌پوره اشو داخل سوپسش بریز

من از ۷ ماهگی عدس و از ۸ ماهگی لوبیا بهش دادم

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان فسقلی🧿 مامان فسقلی🧿 ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۲ ماهگی