پسرم تب شدید داره هیچیم نمیخوره همش گیجه چیکار کنم

۲ پاسخ

ازتب زیاده دخترمنم همین بود.ـ
بهش استادادی جواب نداد
بروفن بده یاشیاف بزن
من شیاف زدمش.
بعد دستمال ب سرکه زدم زیربغلاش وپشت شونه هاش وگردن وشکمش گذاشتم
پنج دقیقه بعددراوردم.
لباسشم کم کن. پوشک نکن

آب سیب بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی