۴ پاسخ

من دادم واسه رفلاکسش خیلی خوب بود یبوست نشد

من میدم دیدم گاهی داره تیکه تیکه دسشویی میکنه ولی نمیدونم برا فاموتیدین یا ن

آره عزیزم من میدم
نه باعث یبوست نشده واسه من
میتونی کنارش بی بی کر بدی

نه من به بچم میدادم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا ❤🦁 مامان ایلیا ❤🦁 ۱۰ ماهگی