۲ پاسخ

کل سونو مهم هست
ولی چند مورد برات علامت زدم برای خودت که بدونی
اولی عدد ان تی که نوشته جلوش چند هست که عددش خوبه و ریسک نداره
دومی استخوان بینی که دیده شده
سومی‌هم طول سرویکس هست
عددش خوبه بد نیست ولی باید رعایت کنی
پله بالا پایین نشی زیاد
سرپا واینستی و اینا.

تصویر

سرویکس خوبه بازم استراحت کن نیاد پایین تر
احتمال نداد چيه؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۷ ماهگی
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوا💕دلوین💕🥰 مامان آوا💕دلوین💕🥰 ۳ ماهگی