۴ پاسخ

منم از دیروز هیچی حس نمیکنم
فقط دیشب یه کم شکمم احساس سنگینی میکردم
منتظرم تکوناش رو بفهمم😍

تو این هفته ها عادیه؟ یهو نگران میشم.
همش خدا خدا میکردم تهوع خوب بشه حالا که خوب شده نگران دیگه ای اومده 😅

ای خدا چونکه اولای راهی 😂

من فکر می کردم فقط من این همه ترس واسترس دارم ولی می بینم بقیه هم مثل من می ترسن

طبیعیه عزیزم تا هفته ۲۰ ک تکوناش واضح بشه

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری