من پسردارم ولی ازهفته ۱۵نبضشوحس میکردم تاالان که، لگدمیزنه درروزاستراحت کن یع چیزشیرین بخوردرازبکش
من الان یکی دو بار خیلی کم حس کردم
منم همینطور😂😂
من از ۱۷هفته حس کردم عزیزم
منم هیچی🤷🏻♀️
منم همینطور
منم هیچی حس نمیکنم انگار ن انگار جفتتم خلفی ولی احساس میکنم یکم بزرکتر بشه حس میکنیم چون کوچولا الان
زوده عزیزم
هنوز خیلی زوده عزیزم
بستگی به وضعیت جفت داره اگه خلفی باشه حس میکنی
زوده عزیزم ایشالا از هفته ۲۰ به بعد متوجه میشید
من خودمم سر دخترم متوجه نمیشذم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.