۶ پاسخ

من شنیدم چون انقباض رحم میاره زیادش خوب نیست ولی حتما از دکترت سوال کن راهنماییت میکنه چون ب طول سرویکس و ... بستگی داره

سلام دوستان من هفته ششم بارداری هستم لکه بینی گرفتم چیکارکنم خیلی ناراحتم مدام گریه میکنم تروخدا کمکم کنید

بستگی داره. بعضیا راحتن بعضیا انقباض بعدش اذیتشون میکنه

بستگی به نوع جفتت و طول سرویسکت داره و اینکه دکترت چی گفته

منظورت چجوری با دست یا نه

نه.

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته بیستم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری