من 4 ماهه رابطه ندارم اصلا 😐😐😐
نه مشکلی نداره اگه بارداریت پرخطر نیس چون انقباضات جوری نیس که بخواد ضرر برسونه حتی من خوندم نوشته بود خوبم هست باعث خونرسانی بهتر میشه
نه ایرادی نداره زیاد نباشه فقط
اگه منع رایطه نداری ایرادنداره اگه واقعاصررداشت دکترتاکیدمی کردمثلاهفته ای دوبارایرادنداره
من فقط یک ماه و نیم اول بارداریم نداشتم، بقیش هروقت رابطه داشتیم ارضا شدم
اتفاقی هم خداروشکر نیفتاده
من ک هر شب یا شوهرم کرم میریزه یا تو خواب ارضا میشم خیلی عذاب وجدان دارم
ممکنه باعث انقباض رحم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.