بچه های شمام اینجوری میخابن😆

تصویر
۱۸ پاسخ

ن😑😂

آره 😂😂

وای اره 😂😂😂

اي خداااا 😍😍

اره عزیزم من که همش بچم دمر میخوابه

اره گاهی به پهلوگاهی به شکم

اره پسرمن یکسره اینجوری میخوابه هرکاریش میکنم بازهمونه

همیشه با شکمه هی درستش میکنم باز می‌ره رو شکم😬

تصویر

دختر منم اينجوري ميخابه ميگم قمبل كرده😂

آره 🥲😂

ارهههه🤣

آره دقیقاااا😂😂

آره.

ارهه

اووخ آره

اره نمیدونم چرا همیشه دمر میخوابه باعث میشه پوشک اش نم پس بده هرشب پوشک اش نشتی میده از طرفین😅😅

الان همون جوری خوابه

بله همیشه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی