۴ پاسخ

شیر مامان تا شش ماه تنها غذای منه تا من بشم دو ساله همراه هر غذای شیرم ادامه داره
اب لازم نداره
الکترود های بدنشون به هم میریزه

عزیزم از ۳ ماهگی تاروزی ۳۰ سی سی میشه داد

۲۰سی سی یا کمتر

من با لیوان میدم
یکم مزه مزه میکنه
سیرشد دیگه نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۱ سالگی