۵ پاسخ

کرم فیروز بزن

عزیزم من این چندروزه هرکی زایمان کرده رو میبینم میگه این چیه، دکترگفت ایناروهمه بچه هامیزنن تازه هرچی بیشتر باشه بهتره،کرم ایروکس عالیه عرق کاسنی هم خودت بخور،اینارومن انجام دادم به سرعت جواب گرفتم اگه شماهم دوست داریدانجام بدید اگرم نه ببریددکتر

گرمیه

گرمی زده

باسنش هم هست؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان آیلا 🩷 آیهان💙 مامان آیلا 🩷 آیهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان arina❤ania مامان arina❤ania ۱۲ ماهگی